Naj…sat

naj2Razgovarajući na satu hrvatskog jezika o tome vole li učenici
školu, nismo ostali iznenađeni niječnim odgovorima, točnije odgovorom: „Ne
volim učiti, ali volim ići u školu zbog prijatelja i druženja." „Ma,
molim vas", kaže učiteljica, „mora postojati bar jedan sat u
cijelom školovanju koji ćete pamtiti jer vam je bio zanimljiv, drugačiji,
neobičan i sigurno ste uživali."

A onda je krenulo dizanje ruku i svatko
se sjetio jednog od takvih satova, a kako sve ne bi ostalo samo u okvirima
našeg razreda, proveli smo anketu o naj…satu.

I evo što smo saznali…

Hrvoje,
Filip
(5.r.) – POVIJEST
– sat na kojem smo učili
o grčkim bogovima, saznali smo da su i Bogovi zapravo živjeli kao ljudi pa su sada
postali puno bliskiji nama,  djeci

Marino
(5.r.) – ENGLESKI
– mislim zapravo na dan kada smo posjetili
Američku ambasadu gdje smo vidjeli neke stvari koje vidimo samo u filmovima,
kao što su npr. crnci, uzimanje otisaka prstiju,
zastave, sigurnosne sustave…

Renata
(5.r.) – ENGLESKI
– obilježavanje američkog praznika, Dana
neovisnosti. U školu smo donijeli palačinke i javorov sirup, američke kolače i
tako smo, osim što smo se zasladili, naučili nešto novo o američkim običajima
za vrijeme ovog praznika.

Mihael
(5.r.) – INFORMATIKA
– kada smo igrali igrice

Antonio
(5.r.) – INFORMATIKA
– kada smo radili zadatke za natjecanje pa sam
mogao proširiti svoje znanje

 

naj1

 

Igor
(7.r.) – terenska nastava (HRVATSKI, PRIRODA, INFORMATIKA)
– bili smo
podijeljeni u grupe i svaka je grupa dobila zadatak vezan uz jedan od tri
predmeta. Ja sam bio u grupi koja je fotografirala i snimala što mi se jako
svidjelo

Samantha (7.r.) –
KEMIJA
– prvi sat kemije jer smo radili pokuse, stoga se nadam da će
takvih sati biti više

Alen
(7.r.) – POVIJEST
– sat na kojem smo učili o nacionalnim manjinama,
radili smo u skupinama, pisali referate, izlagale pred ostalima, a i gradivo je
bilo zanimljivo

Petra, Željkica (7.r.) – HRVATSKI
sat na kojem smo, nakon obrade teksta, igrali društvene igrice i pri tome smo,
osim učenja igranja, učili o sebi i prijateljima, tj.
saznali smo tko je sklon varanju, kako podnosimo poraze, tko se najviše raduje
pobjedi i slično

Mihael (7.r.) –
HRVATSKI
– satovi pred Božić kada radimo božićne ukrase

Augustin,  Josip, Dario
(7.r.) – HRVATSKI
– kada smo radili predstavu

Marijan,
Valentina
(8.r.) – POVIJEST
– kada smo zamijenili
mjesto s učiteljicom pa smo mi bili učitelji. Saznali smo da učiteljima baš i
nije lako.

Nikola (8.r.)
– TJELESNI
– kada igramo nogomet

Tomislav
(8.r.) – BIOLOGIJA
– imali smo parlaonicu
s temom Ovisnosti, bilo je zanimljivo jer smo razmijenili mišljenja, malo se i
posvađali, ali i na kraju pomirili, a uz to smo nešto i naučili.

Ivan (8.r.)
– HRVATSKI –
sat rasprave, raspravljali smo o tome treba li djecu
ponekad fizički kazniti (nismo govorili o batinama, već o kazni kao što su pljuska
ili udarac po guzi). Mi dečki smo bili za takvo kažnjavanje, a cure protiv. Na kraju
smo ipak došli do nekih zajedničkih zaključaka, a naučili smo na kulturan i
civiliziran način razmijeniti mišljenja i pronaći kompromise.

 

naj3 naj4
   

 

Marijeta (8.r.) –
HRVATSKI
– kada smo ani pisali pjesmice tražeći inspiraciju u prirodi. Moram
priznati da su pjesmice bile puno bolje nego inače kada tako nešto radimo u
učionici.

Eto, dragi naši, kao što
možete vidjeti, i nastava može biti zanimljiva ako je zanimljiva tema i način
na koji se obrađuje, ali i vi morate biti otvoreni za suradnju i željni
stjecanja novih znanja. Imate li i vi neku ideju kako biste obradili neke
nastavne jedinice, slobodno se obratite svojim učiteljima jer će vas oni rado
poslušati i, sigurni smo, uvažiti vaša mišljenja.

 

                                                                        Martina
Belančić, VIII.C

 

 

 

Darko Rakić

Učitelj informatike u Osnovnoj školi Popovača

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.