Razgovarajući na satu hrvatskog jezika o tome vole li učenici
školu, nismo ostali iznenađeni niječnim odgovorima, točnije odgovorom: „Ne
volim učiti, ali volim ići u školu zbog prijatelja i druženja." „Ma,
molim vas", kaže učiteljica, „mora postojati bar jedan sat u
cijelom školovanju koji ćete pamtiti jer vam je bio zanimljiv, drugačiji,
neobičan i sigurno ste uživali."
A onda je krenulo dizanje ruku i svatko
se sjetio jednog od takvih satova, a kako sve ne bi ostalo samo u okvirima
našeg razreda, proveli smo anketu o naj…satu.
I evo što smo saznali…
Hrvoje,
Filip (5.r.) – POVIJEST – sat na kojem smo učili
o grčkim bogovima, saznali smo da su i Bogovi zapravo živjeli kao ljudi pa su sada
postali puno bliskiji nama, djeci
Marino
(5.r.) – ENGLESKI – mislim zapravo na dan kada smo posjetili
Američku ambasadu gdje smo vidjeli neke stvari koje vidimo samo u filmovima,
kao što su npr. crnci, uzimanje otisaka prstiju,
zastave, sigurnosne sustave…
Renata
(5.r.) – ENGLESKI – obilježavanje američkog praznika, Dana
neovisnosti. U školu smo donijeli palačinke i javorov sirup, američke kolače i
tako smo, osim što smo se zasladili, naučili nešto novo o američkim običajima
za vrijeme ovog praznika.
Mihael
(5.r.) – INFORMATIKA – kada smo igrali igrice
Antonio
(5.r.) – INFORMATIKA – kada smo radili zadatke za natjecanje pa sam
mogao proširiti svoje znanje

Igor
(7.r.) – terenska nastava (HRVATSKI, PRIRODA, INFORMATIKA) – bili smo
podijeljeni u grupe i svaka je grupa dobila zadatak vezan uz jedan od tri
predmeta. Ja sam bio u grupi koja je fotografirala i snimala što mi se jako
svidjelo
Samantha (7.r.) –
KEMIJA – prvi sat kemije jer smo radili pokuse, stoga se nadam da će
takvih sati biti više
Alen
(7.r.) – POVIJEST – sat na kojem smo učili o nacionalnim manjinama,
radili smo u skupinama, pisali referate, izlagale pred ostalima, a i gradivo je
bilo zanimljivo
Petra, Željkica (7.r.) – HRVATSKI –
sat na kojem smo, nakon obrade teksta, igrali društvene igrice i pri tome smo,
osim učenja igranja, učili o sebi i prijateljima, tj.
saznali smo tko je sklon varanju, kako podnosimo poraze, tko se najviše raduje
pobjedi i slično
Mihael (7.r.) –
HRVATSKI – satovi pred Božić kada radimo božićne ukrase
Augustin, Josip, Dario
(7.r.) – HRVATSKI – kada smo radili predstavu
Marijan,
Valentina (8.r.) – POVIJEST – kada smo zamijenili
mjesto s učiteljicom pa smo mi bili učitelji. Saznali smo da učiteljima baš i
nije lako.
Nikola (8.r.)
– TJELESNI – kada igramo nogomet
Tomislav
(8.r.) – BIOLOGIJA – imali smo parlaonicu
s temom Ovisnosti, bilo je zanimljivo jer smo razmijenili mišljenja, malo se i
posvađali, ali i na kraju pomirili, a uz to smo nešto i naučili.
Ivan (8.r.)
– HRVATSKI – sat rasprave, raspravljali smo o tome treba li djecu
ponekad fizički kazniti (nismo govorili o batinama, već o kazni kao što su pljuska
ili udarac po guzi). Mi dečki smo bili za takvo kažnjavanje, a cure protiv. Na kraju
smo ipak došli do nekih zajedničkih zaključaka, a naučili smo na kulturan i
civiliziran način razmijeniti mišljenja i pronaći kompromise.
![]() |
![]() |
Marijeta (8.r.) –
HRVATSKI – kada smo ani pisali pjesmice tražeći inspiraciju u prirodi. Moram
priznati da su pjesmice bile puno bolje nego inače kada tako nešto radimo u
učionici.
Eto, dragi naši, kao što
možete vidjeti, i nastava može biti zanimljiva ako je zanimljiva tema i način
na koji se obrađuje, ali i vi morate biti otvoreni za suradnju i željni
stjecanja novih znanja. Imate li i vi neku ideju kako biste obradili neke
nastavne jedinice, slobodno se obratite svojim učiteljima jer će vas oni rado
poslušati i, sigurni smo, uvažiti vaša mišljenja.
Martina
Belančić, VIII.C